راک R O C K . O R Q . I R

راک R O C K . O R Q . I R

باز هم بی کسی رو چاره کردیم . . .

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 309
بازدید کل : 112516
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


آهنگ جدید رضا نامی به نام سالار پیر (ویژه ی محرم) بزودی ...

با سلام به تک تک شما دوستای عزیزم

قبل از هر چیز جا داره شهادت سالار شهیدان امام حسین

و یارانش را به تمام مسلمین جهان تسلیت بگم

خوب امیدوارم از کار قبلی من یعنی لباس نو خوشتون اومده باشه

خبر جدید اینکه به مناسبت ایام محرم آهنگی آماده کردم

که به تمام عاشقان حسینی تقدیمش می کنم

سبک این آهنگ حال و هوای خاصی به شما می دهد

و تمام سعی خودم رو به کار میگیرم که رضایت شما رو جلب کنم

نام این آهنگ سالار پیر است و شعر و ملودی این کار

بر عهده ی دوست خوبم حجت درولی هست

و تنظیم این آهنگ بر عهده ی تنظیم کننده ی

 خوب کشورمون پیمان امیدی است

تاریخ دقیق و سایت های پخش رو بزودی اعلام می کنم

 

رضا نامی 11/09/1390


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بهنوش تاريخ: برچسب:رضا نامی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وب سایت من خوش آمدید این سایت مجهز به پخش انلاین می باشد

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to rockmusic.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com